Multichannel marketing

Der er ingen tvivl om, at online markedsføring er et uundgåeligt værktøj når en virksomhed skal have afsat produkter og ydelser. Det er også grunden til, at vi hos Reklameskærm.dk selv anvender online markedsføring.

Vores online markedsførings-indsatser bliver sideløbende understøttet af vores markedsføring i det offline miljø. Det gør vi for at påvirke dem som kunne være interesseret i vores service flere gange om dagen. Både når de er online og offline. Hermed formår vi at vise vores budskab til potentielle kunder flere gange om dagen.

Det offline medie vi bruger, er selvfølgelig vores eget. Ja. Reklameskærme.

Det er et begreb for det vi gør. Det hedder multichannel markedsføring.

Multichannel markedsføring

Multichannel markedsføring omtaler fordelen ved at sprede markedsføringsindsatser på forskellige medier, da personer bruger en forskellig mængde tid forskellige steder i løbet af dagen. Hvis man har et relevant og stærkt budskab, vil det at påvirke en kunde så meget som muligt, resultere i en øget kendskabsgrad og potentiale for salg.

Hvis I allerede gør brug af online markedsføring i dag, så prøv at gå opdagelse blandt de offline markedsføringsmuligheder. Psst... reklameskærme er et bud.