Hvordan bureauer kan bruge Reklameskærme

Hvordan bureauer kan bruge Reklameskærme

Marketing er svært, og bureauer leder altid efter en måde at vise deres klienter en ny form for marketing.

Problemet er, at bureauer ofte ignorerer en højteknologisk metode, som virksomheder bruger med stor effekt: reklameskærme.

Du kan tænke, det er en 20. århundredes løsning til det 21. århundredes problemer, men virkeligheden er, at digitale reklameskærme er en spændende måde at fange opmærksomheden og holde den.

Vi vil tale om nogle grunde til, at bureauer bør dykke lige ind i reklameskærms-oceanet og svømme lidt rundt, begyndende med en af de mest vigtige opgaver, du har for din klient: at råbe deres navne fra tagene.

Reklameskærme skaber Top-of-funnel & øger kendskabsgraden til brandet

En af de sværeste dele ved at være et bureau er at gøre folk opmærksomme på, at din klient eksisterer.

I ved formentlig, at det er svært og man tenderer til at tænke: "Åh, jeg laver bare en masse annoncer!"

Men i virkeligheden er forbrugere blevet notorisk modstandsdygtige over for annoncer - især online. Selv hvis din digitale annonce er exceptionelt udført, kan den gå tabt i mængden (hvis dit publikum overhovedet ser det, takket være annonceblokkere).

I skaber brand awareness ved at få potentielle kunder ind i toppen af jeres funnel. Det gør I ved at:

  • Fange opmærksomheden.
  • Styrke brandets budskab (så det skiller sig ud).
  • Holde det inden for budgettet.

Det er selvfølgelig lettere sagt end gjort.

Reklameskærme hjælper med at øge opmærksomheden ved at udvide top-funnel og skaber herved brand awareness. Det er takket være det, den gør bedst. At være så fremtrædende, at den fanger publikummet.

Og i modsætning til digitale annoncer er der ingen annoncerblokkere på vores veje og gader.

Desuden er der yderst lidt plads til komplicerede budskaber; annoncerne skal være kortfattede og direkte, og disse budskaber er de bedste til at nå en større og mere diversificeret målgruppe.

Ved at tilføje reklameopslag til din strategi udvider du din marketing funnel, hvilket igen omvender flere kunder længere nede i funnelen. Så hvis du kan skabe opmærksomheds-vækkende reklameopslag på vigtige geografiske steder, kan du fodre din pipeline på måder, som andre marketingkanaler har svært ved at efterligne.

Reklameskærme kan være billigere end man tror

Budgetterne styrer markedsføringsspillet.

Alle bureauer kender frustrationen ved at skulle opnå million kroners resultater på et tusind kroners budget.

Det betyder, at hver eneste krone du får, skal bruges med maksimal effektivitet.

Men i dag bliver markedsføringskanalerne dyrere, ikke billigere. CPC stiger, mens troværdige annonceindtryk falder. Kontrakter bliver tungere. Udbyttet for den typiske markedsføringskrone mindskes.

Og for øvrigt kan reklame på skærme også være ligeså. Men med Reklameskærme.dk, kan du være sikker på at vores skærme udbydes til de mest lavest mulige priser.

Reklameskærme kan målrette budskaber geografisk og bruges på specifikke tidspunkter

Endelig ved reklamebureauer godt, hvor vigtigt det er at opnå faktiske, tangibelt resultater med deres kampagner.

Hvis du vil øge fodgængertrafikken til din butik eller restaurant, har reklameopslag evnen til at give en næsten øjeblikkelig stigning, især for virksomheder langs motorveje og høj trafikområder, hvor individer hurtigt kan dreje af.

De digitale kan også ændres hurtigt for at udnytte tidssensitiv begivenheder eller tilbud. Vil du starte en kampagne, der bygger på aktuelle nyheder eller en internettrend? Du kan nemt.

Denne salgsaktivitet er ikke bare generaliseret. Digitale reklameopslag er lokale, og du kan bruge dem til at målrette en bestemt geografisk område med præcision (noget der er ret tilfældigt med geotargeting af digitale annoncer). Dette gælder især, når du når ud til mennesker, mens de er i bevægelse - når de er mere tilbøjelige til at købe.

Implementer Reklameskærme I jeres klienters kampagner

Hvis I ønsker at udnytte disse store, lysende skærme af fantastiskhed, gør Reklameskærm.dk det nemt for jer. Vi har en selvbetjeningsportal for et digitalt OOH-medie, kreativ support, og muligheden for at starte kampagner med kun få klik.

Bare tjek vores skærmes lokationer. Muligvis er der nogle i nærheden af jeres klienter. Vi ønsker, at I skal lykkes, og vi ved, når dine klienter slår igennem, gør du også. Prøv reklameskærme og se effekten heraf.

Digitale skilte er lokale, og du kan bruge dem til at målrette et bestemt geografisk område med præcision. Dette gælder især, når du når ud til mennesker, mens de er på farten - når de er mere tilbøjelige til at købe.